Eenmalige aankoop vanaf
DOCUMENT
Bijlage bij het arbeidsreglement betreffende elektronische ecocheques
Wanneer de toekenning van elektronische ecocheques geregeld wordt door een individuele overeenkomst, moeten de voorwaarden en modaliteiten van de tegemoetkoming van de werknemer in de kost van de vervangende drager in geval van verlies of diefstal van de elektronische betaalkaart voorkomen in het arbeidsreglement dat van kracht is in de onderneming. De overlegprocedure in de ondernemingsraad of, bij gebrek daaraan, met de werknemers, moet worden nageleefd om dit model, opgesteld in overeenstemming met de taalvoorschriften, bij het arbeidsreglement te voegen. De werkgever dient ook: Dit document is een model, waarvan het correcte gebruik essentieel is. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor het verkeerd gebruik ervan. Laat u daarom goed adviseren hoe u dit document kan vervolledigen en implementeren. Wenst u daarvoor een beroep te doen op de expertise van Partena Professional? Neem dan rechtstreeks contact op met onze juristen via legalpartners@partena.be of via 02/549.30.20 (NL) – 02/549.30.10 (FR). Hun tussenkomst maakt in de regel een gefactureerde dienstverlening uit (€35 voor de eerste 20 minuten; nadien op basis van offerte). Buiten de kantooruren (8-17u) kan u uw vraag stellen via het contactformulier.